Sikter høyere for å treffe kandidatene

Sikter høyere for å treffe kandidatene

Deloitte Digital bygde like godt en ballkanon, for å snakke talentenes språk.

I høst ble Deloitte Digital lansert i de nordiske landene. Her møtes digitale hoder og konsulenter i en kraftfull tjenestemiks av byrå, plattformer og tjenestedesign. Deloittes nye byrå har krevd rekruttering av en ny type kompetanse til konsulentselskapet, og Martin Bryn, leder av Deloitte Digital Norge, har måttet forberede Deloitte på store endringer.

– Teknologiutviklingen går raskere enn mange tror. En av våre tilnærminger er å etablere et byrå, hvor blant annet produktutvikling står sentralt i digitaliseringsprosessen for våre kunder, forteller Bryn.

Kanonsatsning

Verken kundegrunnlag, arbeidsrutiner eller kleskoder forblir upåvirket når Deloitte åpner sitt studio. I tillegg går rekrutteringsprosessen til historiske høyder. I den nye rekrutteringskampanjen kan man rette Deloitte Digitals ballkanon mot et kreativt talent, som man oppfordrer til å søke på en av de ledige stillingene. Studioleder i Deloitte Digital, Karine Storaker Braaten, håper ballkanonen inspirerer utypiske deloittere til å søke.

Som et ledende kunnskapshus har Deloitte et etablert kontaktpunkt mot toppledelsen. Deloitte Digital kan både jobbe med strategi og konkrete problemstillinger og studioet som åpner i februar inkluderer en lab hvor de ansatte skal bygge og skape nye løsninger for kundene.

Deloitte Digital består allerede av 35 ansatte i Norge, og rekrutterer produktutviklere, designere, interaksjonsdesignere og tjenestedesignere, i tillegg til mer tradisjonell kompetanse knyttet til markedsledende sky-løsninger fra leverandører som Salesforce, Oracle, Adobe og SAP.

Prøv ballkanonen på deloittedigital.no/matchball.

Skrevet av Deloitte Se alle poster fra denne forfatteren →

Deloitte AS er DTTLs medlemsfirma i Norge. Deloitte er verdens største leverandør av profesjonelle tjenester innen revisjon, rådgivning og advokattjenester.