Undervurderer annonsørene effekten av tradisjonell reklame?

Undervurderer annonsørene effekten av tradisjonell reklame?

Våre ferske analyse av nordmenns medievaner kan tyde på det.

For fjerde år på rad har Deloitte gjennomført en undersøkelse blant over 2000 norske forbrukere i alderen 14 til 75 år om deres medievaner. Undersøkelsen gir innsikt i hvordan vi forholder oss til media, digitale enheter og tjenester, mobilteknologi og internett. Hva skjer i fremtiden?

Nøkkelfunn fra rapporten:

  • Forbrukeren er mer skeptisk til kabel-tv
  • TV-revolusjonen fortsetter; gratis strømming mest populært
  • Gradvis flere betaler for nyheter på nett
  • Sosiale medier er for mange den nye avisen
  • Innholdsmarkedsføring er et tveegget sverd for mediehusene
  • Digital reklame skyter fart, men undervurderer annonsørene tradisjonell reklame?
  • Alder avgjør dine medievaner; mediehusene må kjempe en tofrontskrig

Vil du lese mer? Bestill rapporten gratis her.

Skrevet av Deloitte Se alle poster fra denne forfatteren →

Deloitte AS er DTTLs medlemsfirma i Norge. Deloitte er verdens største leverandør av profesjonelle tjenester innen revisjon, rådgivning og advokattjenester.